به چه ویژگی‌هایی برای تبدیل شدن به یکی از برترین راهبران خلاق نیاز دارید؟
در این مقاله به بررسی نظرات برخی از راهبران خلاق برتر می‌پردازیم.

 

هدف بسیاری از طراحان تبدیل شدن به راهبر خلاق یک آژانس تبلیغاتی موفق است. ولی متاسفانه اکثریت افراد به این رویا دست نمی‌یابند. رسیدن به این سطح شغلی نیازمند چیزی بیشتر از یک رزومه کاری خلاق می‌باشد و باید مهارت و استعداد زیادی داشته باشید. با این وجود، اگر به افرادی که در این سطح شغلی قرار دارند توجه کنید و نکات و تجربیاتشان را مطالعه کنید، می‌توانید خود را در موقعیتی بهتر برای دستیابی به اهدافتان قرار دهید. ما 20 نکته مهم از افراد صاحب نام جمع‌آوری کرده‌ایم که به موفقیت آنها کمک کرده است.

  • نکات 1 تا 7 از سام کوکس
  • نکات 8 تا 12 از کریس جونز
  • نکات 13 تا 20 از گری هولت، سیمون مانچیپ و دیوید لا